Mengira Hari Usia Belog

Daisypath Happy Birthday tickers

May 29, 2011

23 Mei Untuk Ke 20 Tahun lah...

Assalamualaikum…

Kalau dia boleh 19+1=19+1..aku pun terima hakikat yang aku dah beralih kepada nombor puluhan..=p

Selamat hari lahir kepada aku!

23 Mei 1991 jam 3.05 pagi..(tu pasal gelap je muka =p) aku dilahirkan di Dewan Bedah, Hospital Teluk Intan dan tak cukup bulan sebenarnya, tu pasal la cerdik! =p

dan 23 Mei 2011 jam 3.05 pagi di BP1204 memegang nota atau hp?buat refleksi atau revisi? Apapun esok paginya kertas Perkembangan Kanak-kanak..

Bufday jatuh akhir-akhir semester dan exam ni orang xbrape ingat sangat..masing2 busy study dan menghafal spot..=p

Kepada pemberi-pemberi ucapan dan doa ,terima kasih diucapkan..semoga Allah memberkati kalian..urm..x banyak pun mcm budak hot..haha..antaranya termasuklah,

-200 wall post di fb

Dan

-Kepada top 11+1 saya melalui mesej fon.

1. Nur Anisza Najip

2. Shukri Johari

3. Ahmad Azim Asri

4. Laila Ali

5. Paizal Sanek

6. Aiman Khing

7. Nur

8. Tqah (orang yang sama dgn no.7)

9. Anis Fadilah dan disusuli pasangannya..

10. Farid Nandari

11. Ajami Hashim

12.Shazatul Hazirah!!(dia insan tidak dikenali pada awal mesej dan tekaan aku tepat!!so beliau merupakan insan terakhir!!)

Haa..banyaknye..haha..tak pelah..bak kata budak tu macam budak2 je kesah pasal mende ni..ok..=)

Celebration? Urm..20 tahun tanpa parti berbagai..dah xkisah pun..yang penting kita perlu sentiasa mensyukuri-Nya kan?

Tapi 26 Mei ada jugaklah simple DINNER yang pada mulanya tak menjadi kenyataan atas kesilapan diri..memang seharian di bilik mcm org xtentu hala..Alhamdulillah..beliau sudi menemani..

LOKASI??dulu bukan main nak pergi FH..dah sampai depan restoran, lalu saja dan terus buntu mencari restoran..ok. kami memakai selipar sahaja..dress up SANGAT..haha..seriously, aku bab-bab makan di KL ni xtahu menahu..ade rumah makan kat rumah je la..nak bwk makan rumah plak TERINGIN sangat..=p

Akhirnya, restoran biasa..SR di Ampwalk( dekat dengan sekolah Laila Ali =p ) dan sebelahnya ada Tutti Frutti..yea dapat rasa walaupun bayar rm2.20 je..=p

Ok. PENAKUT. Masuk bilir air sunyi. Haa. Garden CafĂ© tu cantik kan??nape la xnampak awal2..siap ade bunga purple lagi..nak lalu tengah2 sebab nak berangan lagi..huuuu…apapun, hajat dan perancangan berjalan dgn lancar walaupun ade unsur2 PSIKO dan menakutkan..haha..tu pasal la aku tanya “PENAKUT kan?”

Baiklah. Sampai disini sahaja saya menggedik..umur je dah 20 tapi perangai sikit2 je lah yang dah lain..hanya yang resam mengenali diri mengetahuinya..maaf atas keterlanjuran dalam perbuatan mahupun perkataan..

Untuk melayari bahtera kehidupan yang entah bila akan karam..semakin bertambah angka semakin berkurang umur kita..semoga Allah memberikan kesempatan buat kita semua meraih peluang untuk menghuni Syurga di akhirat kelak..

Sesungguhnya impian masih dalam pegangan..masih dalam perancangan dan masih dalam perjalanan..impian dan cita-cita yang merupakan hak kepada semua manusia..rancanglah dengan bijak serta sentiasa mendapat keredhaan-Nya..InsyaAllah..

kronologi wajah-wajah suci..haha..=p




haaa..sama tak muka??ady putra ade Rozita..aku ade Erra laa...haha..=p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...