Mengira Hari Usia Belog

Daisypath Happy Birthday tickers

May 14, 2011

Hari 4 = 10 Ayat Yang Hendak Ditujukan Kepada Seseorang

ok.lantang bersuara daripada Perdana Menteri...=p


Assalamualaikum..

haa..sebelum tidur ni..meh la dengar pesanan a.k.a wasiat aku kat sesiapalah sebelum melelapkan mata buat selama-lamanya. manelah tahu kan. emo kejap....

sama macam budak ni (klik sini)yang tidak mahu juga menetapkan hanya seorang sahaja yang perlu menerima ayat-ayat ini. maka, kalau ia terbuka kepada mana-mana individu lebih adil kan?haha..

10 AYAT YANG HENDAK DITUJUKAN KEPADA MANUSIA

  1. NAK TIRU JUGAK. AKU SAYANG KAU WEI. ok. dah habis show off??
  2. aku tak pernah pandang rendah kat kau.
  3. semua manusia punya kelemahan, terimalah seadanya. nak selit surah x??cari la sendiri..korang gak dapat pahala..Surah Al-Hujerat Ayat 13..=p
  4. kalau cakap baik-baik pun boleh kan? aku masih punya L.E.D yang mampu menafsir bahasa dan di'impulse'kan kepada kepala otak.
  5. dont think about other people, just be youself. just do it kalau xlanggar hukum Syarak.
  6. jangan selalu fikir buruk tentang aku. Carilah keIkhlasan.
  7. Aku SUKA akan Kau. Lagi??
  8. Jangan risau, aku tak suka nak bermusuh melainkan orang tu desperate sangat nak jadi musuh aku. baiklah, itu mendatangkan masalah buat kau.
  9. Zaman Sekarang xperlu kot nak tunjuk kehebatan, sebab kebanggaan hanya boleh diakui oleh kau sendiri pabila kau berada di Syurga yang abadi kelak.
  10. Sudikah Kau Menjadi Ibu Kepada Anak-anak Aku??haha..=p
ok. sekian. terima kasih.=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...