Mengira Hari Usia Belog

Daisypath Happy Birthday tickers

May 15, 2011

Hari 5 = 10 Impian(dengan harapan tidak silap lagi..=p)

Assalamualaikum..

walaupun pada awalnya hendak tidur awal kononnya sebab esok pagi 16 Mei 2011, kami Koir Buluh Perindu IPG Kampus Bahasa Melayu akan mengadakan persembahan koir secara langsung di rancangan Malaysia Hari Ini (MHI) TV3 bertempat di Sri Pentas Bandar Utama, Damansara. Buat mereka yang rajin dan berkesempatan hadapkanlah diri televisyen anda tepat jam 8 pagi. tengok tau..haha..=p

haa..iklan sekejap nak SHOW OFF skit..haha..

ok. back to the work.

ok. nasib baik usha blog orang tu dulu dan cepat edit balik. malu2...=p


Baiklah.
1o Impian Saya. =)

  1. Menjadi Modal Insan yang dimantapkan lagi dengan akidah, akhlak, ilmu, iman, amal yang baik serta diredhai dan menjadi hamba Allah yang mendapat kesejahteraan dan kebahagiaan dunia dan akhirat. Amin.
  2. Membahagiakan mereka yang telah membesarkan saya iaitu Ibu bapa yang dikasihi.
  3. Menjadi seorang pendidik yang berkualti, berinovatif, berakhlak mulia...urm..jap..usha lirik lagu Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara kejap..hahaha..=p
  4. kalau boleh dalam masa yang sama juga menyimpan cita-cita menjadi pengeluar atlet sukan untuk negara dan menjadi jurulatih kebangsaan why not??=)
  5. Mahu menerbangkan pesawat merupakan Impian aku..take note ok!
  6. Mengahwini Insan yang sedia mengasihi dan mencintai aku seperti aku mengasihi dan mencintai dia serta membahagiakannya hingga akhir hayat dan lain-lain lagi kalau korang nak tambah sebab kalau bab kahwin ni sampai esok pun xhabis cerita kebaikan dan kelebihannya..=)
  7. urm...keluarga, diri sendiri, teman hidup sudah..apa lagi hendak diimpikan eyh??Blurr..
  8. Satria Neo kot. Up sikit nak Fairlady..lagi Up..hurm..ntah..xgila kereta dan moto asal sampai dan boleh jalan, selesa pun dah memadai kan?
  9. memiliki aset yang sederhana untuk kebahagaiaan keluarga yang akan terbina. ada ke nak kahwin dengan aku??InsyaAllah..
  10. kalau usha dan copy orang tu balik. PENDIAM, dah kot.=p Pelajar contoh??dah, masa sekolah rendah dapat anugerah..heee..next penyabar??Alhamdulillah..sikit lah..hahaha..tiada dah kot. tak pernah terpikir impian yang banyak2 ni. cukupla kita bahagia, sejahtera dan mendapat keredhaan dunia dan akhirat kerana dunia ini hanya persinggahankan. so, rebutlah dan raih seberapa bekalan yang boleh dibayar untuk menghuni Syurga kelak. hurm...
maaf la ye. aku ni pun tengah lost ni. tak tau lah nape...=/
terima kasih atas luangan masa. Jumpa lagi esok! =)

Assalamualaikum.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...