Mengira Hari Usia Belog

Daisypath Happy Birthday tickers

May 18, 2011

Hari 8 = 10 Lagu Kegemaran


Assalamualaikum..

tidak salah mencuri masa kan kalau nak penuhi permintaan peminat..haha..perasan lebih..apapun terima kasih kepada roommate tersayang Fahmi Noh kerana membenarkan kemaskini dilakukan di lappy beliau..=)

malas nak bukak laptop sendiri sebab tak nak bazir masa tunggu loading start up window..10 min tu..

apapun tugasan hari kelapan ini agak sukar kerana aku ni pendengar muzik yang universal..lagu pelik2 la aku dengar..dari zaman sekolah pun dah kene bahan sebab tak seiring dengan budak2 lain..lagu tradisional la..lagu p.ramlee lah..Sudirman pun layan sebab masa sekolah rendah sanggup guna duit pampasan setelah dilanggar motosikal beli tape kompilasi Sudirman tu..haha..malam2 sebelum tidur putar lagu..ye la dulu mana ada mp3 kan?

sebab suka Sudirman? tarikh lahir dia sama la..25 Mei..tu sebab aku pernah konpius bila tarikh lahir aku dahulu..setelah merujuki surat beranak..ok terima hakikat 23 Mei 1991..kira dekat la tu kan? Gemini!

ok. cukup lari topik. sebenarnya aku kena usha hp aku dulu nk tgok list yang aku suka lagunya. hanya lagu yang terbaik berjaya menduduki carta mp3 aku..haha..

10 Lagu Kegemaran

  1. 3 Doors Down - Here Without You
  2. Semua Lagu Sudirman Haji Arshad!
  3. S.O.A.D - Lonely Day
  4. Lagu-lagu Teater Muzikal PGL, Mahathir, Cuci, Kampong Boy. P.Ramlee The musical
  5. Lagu M. Nasir. Semua bermakna kan?
  6. Lagu Zapin!
  7. Lagu Maher Zain! Semua Sedap kan?
  8. Faizal Tahir? not Bad...
  9. Lagu Nasyid..
  10. Zorro OST - I Want To Spend My Life Time Loving You
haaa..nampak..susah kan? banyak sebenarnya yang aku suka dihalwa telinga aku..itulah sebab aku tak spesifikkan lagu dan hanya menkategorikan lagu yang aku suka.

apapun terima kasih. lagi 2 Hari! Selamat menduduki peperiksaan pelajar IPG seluruh Malaysia. Semoga Allah permudahkan urusan kalian..Wasalam =)

1 comment:

  1. kant0iii...
    nak exam p0wn sempat ag ek update belog...
    hehehehe.. mmg sah blogger tegar... =p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...