Mengira Hari Usia Belog

Daisypath Happy Birthday tickers

May 19, 2011

Hari 9 = 10 Cara Untuk Memenangi Hati Aku


Assalamualaikum...

hai..Hassan Lenggulung..Maria Montessori..dah habis berfalsafah??nak study perkembangan kanak2 pun masih awal kan??ape bezanya??ade exam atau tak de exam pun aku tetap update belog utk penuhi permintaan korang..hihihi..

baiklah. kali ini tentang cara untuk memenangi hati aku??urm...kejap..perlu ke??aku ni bukan dh dimenangi ke??*tuuttttt** atau layak ke untuk dimenangi??sedar diri sedar ruang ok.

apapun. penuhilah kehendak soalan. jangan tinggalkan ruang kosong dalam kertas soalan. =p

10 Cara Untuk Memenangi Hati Aku

  1. ISLAM?boleh sembahyang, mengaji Al-Quran dan taat kepada Allah? cukup memadai kerana tugas suami nanti membimbingkan kamu juga kan? kalau boleh ajar anak solat, mengaji, puasa. Alhamdulillah.=)
  2. Terima aku seadanya. Ye lah, aku x punya harta, xpunya rupa, xpunya kedudukan. hanya punya Cinta untuk aku pertaruhkan.
  3. Punya minat yang sama? apa die? nak tahu kenal laaa...=p
  4. Tahu Menghargai aku seperti mana aku menghargai kamu.
  5. Boleh menjadi teman yang xpernah jemu dengan minat aku yang pelik-pelik ni. haha.
  6. kalau kau hormat ibu bapa kau sendiri dengan baik, secara tidak langsung ibu bapa aku juga kau mampu hormati.
  7. boleh jadi kawan baik dan kawan jahat. kalau gaduh2 pun nampak sweet kan?haha..
  8. mampu mengisi hari aku dengan kecomelan kamu dalam setiap aspek sebab aku suka memerhati.
  9. mampu buat kerja rumah lebih daripada aku sebab nanti sama2 boleh buat kerja rumah di rumah!
  10. kalau kadang kala membayangkan wajah kamu, mendatangkan senyuman padaku, kau dah menang sebenarnya!
haaa..cukup sepuluh? ke nak lagi?? sanggup?? senang ke x?? xsusahkan?? apa lagi apply laa..haha..sekejap, cuma xsure lagi boleh teruskan permohonan atau tidak..kah3.. ape plak..lelaki la yang kena apply kan?? xgitu???

maaf la ye kalau sume ni berkaitan dengan alam perkahwinan. bukan apa, xbestkan bercinta tanpa ikatan yg sah..xpuas orang kata..haha..so, terima kasih sebab sudi luangkan masa korang baca benda yang picisan dan xberfaedah ni..haha...

esok hari yang kesepuluh..jumpa disana..wasalam =)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...