Mengira Hari Usia Belog

Daisypath Happy Birthday tickers

March 23, 2011

Lagu Ke Ni? Nak Mengada-ngada Buat Pertama Kali Boleh Je kan? Blog Aku..kesah ke??=p

Assalamualaikum,kadangkala, sesebuah lirik lagu itu begitu dekat dengan kita. masing-masing pasti tau apa yg dimaksudkan olehku. seperti lirik lagu Yuna - Dan Sebenarnya : " dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku.." aku juga ingin berkongsi lagu apa yang aku miliki. hayati dan selamilah sehingga lemas.=p


Ku menunggu getar hatiku

Anganku hanya untukmu

‘Tuk bersama selamanya
Kita berdua

Kau selalu mengisi hariku
Dengan canda dan tawamu
Ku rasakan bahagiaku
Untukmu selalu

Ku berjanji kerna cintaku
Ku berharap kerna kasihmu
Selamanya dan tak akan pernah berpisah
Sampaikan nanti

hingga....

Wajah mu kerap ku mimpi

Wajah mu sering ku puja

Buatku terasa sepi
Kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku punya
Rinduku masih kau tak peka

Kau masih belum pun ku dakap
Rinduku masih kau tak singkap

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai

dan...

Dosakah aku bila dicintaimu
Bila jalinan hati kini menjeratku
Tapi haruskah diriku pasrah
Diriku mengalah

Memang cinta tiada bermata
Bisa ciptakan sedih juga bahagia
Aku kini terjerat karenanya
Susah lepaskan dia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...